«В Україні багато можливостей». Попри повномасштабне вторгнення українське агентство з питань кіно планує використовувати Каннський фестиваль, щоб рекламувати столицю країни. Захід стартує з 14 травня і триватиме до 25. Саме на цьому майданчику кінематографи розповідають іноземним колегам про унікальні локації в Україні, заохочуючи працювати тут. У такий спосіб і економіка країни рухатиметься, і про проблеми в країні памʼятатимуть, кажуть в Держкіно.
«Звичайно, мі хотіли б, щоб Голлівуд прийшов. Наш заклик в тому, що Україна відкрита до зйомок, спільного виробництва. У нас багато кваліфікованих людей цієї сфери»,- каже працівниця Державного агенства з питань кіно, Катерина Третьякова.
Тим часом США вклала 58 мільярдів доларів в українську програму підтримки населення. Мета – розвивати сильну й відкриту економіку.